Bizim milletimiz bi acaip gerçekten.
Gider koyun alır, valizin içine koyarak taşır.
Dana alır, kasaba 2 kuruş para vermesin diye kendi kesmeye çalışır. dana yerine ya kendini keser, ya kaçırır, ya eziyet eder hayvana.
Sonra ibadet yaptım diye övünür.
Bu videoyu izlemedim çünkü içim parçalanıyor gerçekten dayanamıyorum. Ama haberlerde o dananın arka ayaklarına bıçak sallayan adamı (utanmaz arlanmaz herif birde gülüyordu) gerçekten içeri atmak lazım. Yada aynısını ona yapmak lazım bakalım nasıl oluyor anlasın.
Lütfen çok rica ediyorum işinin ehli olan kasaplara hayvanlarınızı kestirin, sevaba gireyim derken günaha girip hayvanlara eziyet çektirmeyin. Ağzı dili yok o gariplerin, bir konuşabilseler kim bilir neler söyleyecekler.