• 28-11-2009, 20:50:00
    #1
    http://www.facebook.com/home.php?ref...2754285&ref=nf

    Gerçekten ilk izlediğimde ağlayacaktım böyle kesim mi olur resmen eziyet .O hayvan orada eziyet çekiyor kesmesini bilmiyorsanız hiç kesmeyin.
  • 28-11-2009, 21:10:28
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya ******** ya.ALLAH'tan da mı korkmuyosun.işke yapıyo resmen....
  • 28-11-2009, 21:14:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    goremedim ama boganin bacaklarini kesen serefsizmi bu ? ALLAH'a havale ediyorum...
  • 28-11-2009, 21:15:50
    #4
    O Adamları Yakalıcan bi Meydan Dayağı Atıcan Bak Bakalım Bir Daha Hayvanlara Eziyet Yapıyorlarmı
  • 28-11-2009, 21:21:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O Adamları Yakalıcan bi Meydan Dayağı Atıcan Bak Bakalım Bir Daha Hayvanlara Eziyet Yapıyorlarmı
    meydan dayagı az kalır bu hasiyetsize allahından bulsun seyretmedim videoyu izlemeyede niyetim yok anladım anlayacagımı
  • 28-11-2009, 21:26:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Meydan dayagi bence gereksiz olur. insanin icinde insan sevgisi yoksa dayakla bile ne insan nede hayvan sevgisini icine sokabilirsin. kiniyorum. ve biliyorumki ALLAH in huzurunda aci cektirdikleri hayvanlarla yer degistirecekler..
  • 28-11-2009, 21:34:13
    #7
    valla gerizekalı beyinsiz bunlar ya.içim cız etti.insan demeye bin şahit.
  • 28-11-2009, 21:42:31
    #8
    Allahından bulsun ******** inşallah diğer tarafta'da aynı şeylerin 2 katını ona uygularlar
  • 28-11-2009, 21:54:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    dün uyuyamadım bu videodan sonra diyecek bişey bulamıyorum o hayvanın ayağını nasıl kırdıysan senin 2 ayağın ve bacağında 4 e ayrılır umarım adi insan