• 27-11-2009, 15:09:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    mrb arkadaşlar bir konu hakkında bir bilgi almam gerekiyor forumda avukat olan varmı veya avukatlık okuyan varmı bir kaç soru sormam gerekte eğer aramızda avukat olan varsa lütfen pm ile iletişime geçerse sevinirim veyada konu altına avukat varsa ben avukatım diyebilir çok önemli bir konu danışmam gerekiyor

    saygılarımla
  • 27-11-2009, 16:58:06
    #2
    hukuki.net e bakarsan yarar görürsün
  • 27-11-2009, 17:05:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hukuki.net e bakarsan yarar görürsün
    tşk ederim ancak benim avukata veya avukatlık okuyan birine sormam gerek bir kaç soru var bu site için tşk ederim
  • 27-11-2009, 19:19:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    avukatlık okuyan bi adam r10 da ne işi olsun.?
  • 27-11-2009, 20:14:33
    #5
    Mesene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avukatlık okuyan bi adam r10 da ne işi olsun.?
    Niye ki? Sitenin girişinde "Avukatlar giremez" diye bi yazı falan da göremedim ama?
  • 27-11-2009, 23:43:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hocam ben hukuk 1.sınıf öğrencisiyim yardımım dokunursa yardımcı olmak isterim
  • 28-11-2009, 00:48:04
    #7
    Mesene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avukatlık okuyan bi adam r10 da ne işi olsun.?
    Ne alaka şimdi sitede savcı bir abimiz var oda web ile uğraşıyor. Girememesi için bir kaide yokki. Saçmalamayalım lütfen. Herkeze açık bir platform burası.

    Konuyu açan arkadaş sorunu bana pm olarak gönder. Avukat arkadaşıma yönlendiririm seni
  • 28-11-2009, 00:49:39
    #8
    Buyur sor soracağını konu altından cevaplayım
  • 28-11-2009, 02:03:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hukuk siteleri var, ne soruyorsan cevaplıyorlar kardeş