mrb arkadaşlar bir konu hakkında bir bilgi almam gerekiyor forumda avukat olan varmı veya avukatlık okuyan varmı bir kaç soru sormam gerekte eğer aramızda avukat olan varsa lütfen pm ile iletişime geçerse sevinirim veyada konu altına avukat varsa ben avukatım diyebilir çok önemli bir konu danışmam gerekiyor
saygılarımla
Avukat Olan Varmı Veya Avukatlık Okuyan Varmı ?
10
●755
- 27-11-2009, 17:05:50Üyeliği durduruldutşk ederim ancak benim avukata veya avukatlık okuyan birine sormam gerek bir kaç soru var bu site için tşk ederimSyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2009, 20:14:33Niye ki? Sitenin girişinde "Avukatlar giremez" diye bi yazı falan da göremedim ama?Mesene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2009, 23:43:53Üyeliği durdurulduhocam ben hukuk 1.sınıf öğrencisiyim yardımım dokunursa yardımcı olmak isterim
- 28-11-2009, 00:48:04Ne alaka şimdiMesene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitede savcı bir abimiz var oda web ile uğraşıyor. Girememesi için bir kaide yokki. Saçmalamayalım lütfen. Herkeze açık bir platform burası.
Konuyu açan arkadaş sorunu bana pm olarak gönder. Avukat arkadaşıma yönlendiririm seni
sitede savcı bir abimiz var oda web ile uğraşıyor. Girememesi için bir kaide yokki. Saçmalamayalım lütfen. Herkeze açık bir platform burası.