avukatlık okuyan bi adam r10 da ne işi olsun.?
Ne alaka şimdi

sitede savcı bir abimiz var oda web ile uğraşıyor. Girememesi için bir kaide yokki. Saçmalamayalım lütfen. Herkeze açık bir platform burası.
Konuyu açan arkadaş sorunu bana pm olarak gönder. Avukat arkadaşıma yönlendiririm seni