Konu
Avukat Olan Varmı Veya Avukatlık Okuyan Varmı ?
27-11-2009, 20:14:33
#5
ZorbAA
Mesene adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
avukatlık okuyan bi adam r10 da ne işi olsun.?
Niye ki? Sitenin girişinde "Avukatlar giremez" diye bi yazı falan da göremedim ama?