• 24-11-2009, 13:15:09
    #1
    Hiphoplife ' da görmüştüm bayağı beğendim, Underground'in Yeni Rapcilerinden Sehabe.

    Klip Gerçekten cok güzel olmuş.

    FaceB. Video Link : http://www.facebook.com/video/video....1038977&ref=nf
  • 24-11-2009, 13:24:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hiphoplifeda çıktı diye millet iyi diyor. hiç bir artısı ve dinlenirliği yok. zaten betaya özenti olmuş. beta da emineme. şarkıda klipte bi halta benzemiyor. ciddiyim. karalamak için değil
  • 24-11-2009, 13:32:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiphoplifeda çıktı diye millet iyi diyor. hiç bir artısı ve dinlenirliği yok. zaten betaya özenti olmuş. beta da emineme. şarkıda klipte bi halta benzemiyor. ciddiyim. karalamak için değil

    Şarkıyı dinlemedim ama ne zaman rap konusu açılsa direk karalama içindesin rapçi fark etmiyor senin için bir tane sagopa kajmer var sanırım çok takıntılısın çok.
  • 24-11-2009, 14:37:21
    #4
    zevkler ve renkler tartışılmaz
  • 24-11-2009, 15:01:24
    #5
    Yönetici onayı bekliyor
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarkıyı dinlemedim ama ne zaman rap konusu açılsa direk karalama içindesin rapçi fark etmiyor senin için bir tane sagopa kajmer var sanırım çok takıntılısın çok.
    ben şarkıyı senden önce dinledim. benim için sadece sagopa kajmer yok. o rapi arda arda dinleyemiyorsam benim için güzel değildir. görüşlerimin de arkasındayım hala güzel değil. kendimde prodüksiyon ile uğraşıyorum. altyapı güzel. kim yaptıysa helal olsun ama basit bence bir halta yaramaz. iyi müzik yapan ile kötü müzik yapan hiç bir zaman aynı kefeye konmaz. undergroundıda senden iyi biliyorum rahat ol
  • 24-11-2009, 16:25:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten kötü (:
  • 24-11-2009, 23:50:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bence Güzel Sözler Felanda .
  • 24-11-2009, 23:54:27
    #8
    bence işe yaramaz.Klipte haraketlerde sözlerde.
  • 25-11-2009, 00:17:14
    #9
    Ben beğendim şahsen sehabe iyi iş çıkarmış.Şanışer ile olan feat'i çok iyi inşallah daha işler çıkarır..