• 25-11-2009, 00:55:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bu konuşuyor yahu ben anlamadım vallahi en iyisi ben türkülerimizi dinleyeyim bunlar aşar bizi
  • 25-11-2009, 03:33:04
    #11
    Klibi izledim.
    Bi havalarda arkadaş,sanki 10 -15 yıldır piyasanın içinde gibi sözleri,sesi hiç hoşuma gitmedi,argo kullanmaya çalışmış içine etmiş.
    Saçları ve giyimiyle birilerine özendiği kesin.
  • 27-11-2009, 16:33:03
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gölgemde Güneş Saklı albümünü dinlediğimde sanki Şanışer'i dinledim son şarkılarını dinlemedim ama iyi fame yaptı tebrik ederim kendisini.
  • 27-11-2009, 17:39:18
    #13
    Heh bu adamdamı repci olmuş.Herkes rebci oluyor maşallah.akıcılık yok ritim yok birşey yok.öğretmenlik okuyorum diyordu bana.sitende albümleri yayınlasana diye yağ çekiyordu ugraşılmaz.dinlenmez.şuan piyasa yapmış 50 den fazla mc var onlar türkçe rap için yeterde artar bile bence.
  • 27-11-2009, 17:39:27
    #14
    Platin üye
    bazı sözleri şanışer'i andırıyor ve şanışer özentisi diyebilirim velhasım 2. vörsdeki sözleride çok basit, allah yolunu açık etsin ne diyelim.