ben anlamadım vallahi en iyisi ben türkülerimizi dinleyeyim bunlar aşar bizi
Sehabe-Bana Her Yol Paris Hilton
13
●1.143
- 27-11-2009, 16:33:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Gölgemde Güneş Saklı albümünü dinlediğimde sanki Şanışer'i dinledim son şarkılarını dinlemedim ama iyi fame yaptı tebrik ederim kendisini.
- 27-11-2009, 17:39:18Heh bu adamdamı repci olmuş.Herkes rebci oluyor maşallah.akıcılık yok ritim yok birşey yok.öğretmenlik okuyorum diyordu bana.sitende albümleri yayınlasana diye yağ çekiyordu
ugraşılmaz.dinlenmez.şuan piyasa yapmış 50 den fazla mc var onlar türkçe rap için yeterde artar bile bence.
ugraşılmaz.dinlenmez.şuan piyasa yapmış 50 den fazla mc var onlar türkçe rap için yeterde artar bile bence.