OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şarkıyı dinlemedim ama ne zaman rap konusu açılsa direk karalama içindesin rapçi fark etmiyor senin için bir tane sagopa kajmer var sanırım çok takıntılısın çok.
ben şarkıyı senden önce dinledim. benim için sadece sagopa kajmer yok. o rapi arda arda dinleyemiyorsam benim için güzel değildir. görüşlerimin de arkasındayım hala güzel değil. kendimde prodüksiyon ile uğraşıyorum. altyapı güzel. kim yaptıysa helal olsun ama basit bence bir halta yaramaz. iyi müzik yapan ile kötü müzik yapan hiç bir zaman aynı kefeye konmaz. undergroundıda senden iyi biliyorum rahat ol