• 22-11-2009, 22:33:15
    #1
    Bi başka konumda ders çalışamadığımı belirtmiştim.

    Yaklaşık 2 senedir bende bi enerji var ve son 15 gündür maksimum düzeye vurdu diyebilirim.

    En azından örnek vermek gerekirse ;

    -Derste elim dursa ayağım durmuyor.En sakin halimde kalemi falan havaya atıyoru.Çeviriyorum vs.

    -Dün gece yerimde duramadım.Gece 12 de dışarı çıktım.2 ye kadar dona dona yürüdüm.Amaçsız sadece yürüdüm.

    Dikkat dağınıklığına ise ;

    ---| Hocanın anlattıklarını dinlemeye çalışsamda hareketlerim bunu engelliyo.Hocayı dinliyeceğim derken kalemi çevirmeyle uğraşıyorum.

    --| Yazılıda bile olsak soruyu okuduğumda aklıma başka bir olay geliyor.Gülüyorum , şarkı söylüyorum vs.

    --| Okumam gerekli olsada zorlamadan uzun yazı okuyamıyorum , sıkılyırum.


    Bi doktora görünmem gerekir mi , gelip gecici midir ?

    Son olarak ; 16 yaşındayım :=)
  • 22-11-2009, 22:36:04
    #2
    bence rehberlik hocanla görüş bi
  • 22-11-2009, 22:59:04
    #3
    ---| Hocanın anlattıklarını dinlemeye çalışsamda hareketlerim bunu engelliyo.Hocayı dinliyeceğim derken kalemi çevirmeyle uğraşıyorum.

    --| Yazılıda bile olsak soruyu okuduğumda aklıma başka bir olay geliyor

    --| Okumam gerekli olsada zorlamadan uzun yazı okuyamıyorum , sıkılyırum.
    --| En üst katta oturan komuşunun sesini duyuyorum ders çalışırken, içeriden annemler konuşunca bi sinir geliyor kitabı fırlatıyorum çünkü anlamıyorum okuduğumdan

    bendede bunlar var
  • 22-11-2009, 23:00:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben 20 yaşındayım dediklerin var. Ellerim hiç boş durmaz. Sürekli kalem yada telefon çeviririm. Ders dinlerken dikkatim dağılır kalem çeviririm ama hocayıda dinlerim. Senin anlattığın kadar aşırı değil.
  • 22-11-2009, 23:05:25
    #5
    bende çok hiperaktifim mevsim geçişinden kaynaklanıyor heralde
    derste kalemi 1 kere çeviriyorum düşürmezsem, başarılı olursam 2 tekrar başarılı olursam 3..4..5..6.. böyle gidiyor düşürünce baştan başlıyorum.
    Hiç olmadı yanımdakiyle kavga ediyorum gidicez bigün disipline ama hadi hayırlısı..