Bi başka konumda ders çalışamadığımı belirtmiştim.
Yaklaşık 2 senedir bende bi enerji var ve son 15 gündür maksimum düzeye vurdu diyebilirim.
En azından örnek vermek gerekirse ;
-Derste elim dursa ayağım durmuyor.En sakin halimde kalemi falan havaya atıyoru.Çeviriyorum vs.
-Dün gece yerimde duramadım.Gece 12 de dışarı çıktım.2 ye kadar dona dona yürüdüm.Amaçsız sadece yürüdüm.
Dikkat dağınıklığına ise ;
---| Hocanın anlattıklarını dinlemeye çalışsamda hareketlerim bunu engelliyo.Hocayı dinliyeceğim derken kalemi çevirmeyle uğraşıyorum.
--| Yazılıda bile olsak soruyu okuduğumda aklıma başka bir olay geliyor.Gülüyorum , şarkı söylüyorum vs.
--| Okumam gerekli olsada zorlamadan uzun yazı okuyamıyorum , sıkılyırum.
Bi doktora görünmem gerekir mi , gelip gecici midir ?
Son olarak ; 16 yaşındayım :=)
Dikkat dağınıklığı ve hiperaktivite
4
●295
- 22-11-2009, 22:59:04---| Hocanın anlattıklarını dinlemeye çalışsamda hareketlerim bunu engelliyo.Hocayı dinliyeceğim derken kalemi çevirmeyle uğraşıyorum.
--| Yazılıda bile olsak soruyu okuduğumda aklıma başka bir olay geliyor
--| Okumam gerekli olsada zorlamadan uzun yazı okuyamıyorum , sıkılyırum.
--| En üst katta oturan komuşunun sesini duyuyorum ders çalışırken, içeriden annemler konuşunca bi sinir geliyor kitabı fırlatıyorum çünkü anlamıyorum okuduğumdan
bendede bunlar var
- 22-11-2009, 23:00:45Üyeliği durdurulduBen 20 yaşındayım dediklerin var. Ellerim hiç boş durmaz. Sürekli kalem yada telefon çeviririm. Ders dinlerken dikkatim dağılır kalem çeviririm ama hocayıda dinlerim. Senin anlattığın kadar aşırı değil.
- 22-11-2009, 23:05:25bende çok hiperaktifim mevsim geçişinden kaynaklanıyor heralde

derste kalemi 1 kere çeviriyorum düşürmezsem, başarılı olursam 2 tekrar başarılı olursam 3..4..5..6.. böyle gidiyor düşürünce baştan başlıyorum.
Hiç olmadı yanımdakiyle kavga ediyorum gidicez bigün disipline ama hadi hayırlısı..