bende çok hiperaktifim mevsim geçişinden kaynaklanıyor heralde
derste kalemi 1 kere çeviriyorum düşürmezsem, başarılı olursam 2 tekrar başarılı olursam 3..4..5..6.. böyle gidiyor düşürünce baştan başlıyorum.
Hiç olmadı yanımdakiyle kavga ediyorum gidicez bigün disipline ama hadi hayırlısı..