Bi başka konumda ders çalışamadığımı belirtmiştim.

Yaklaşık 2 senedir bende bi enerji var ve son 15 gündür maksimum düzeye vurdu diyebilirim.

En azından örnek vermek gerekirse ;

-Derste elim dursa ayağım durmuyor.En sakin halimde kalemi falan havaya atıyoru.Çeviriyorum vs.

-Dün gece yerimde duramadım.Gece 12 de dışarı çıktım.2 ye kadar dona dona yürüdüm.Amaçsız sadece yürüdüm.

Dikkat dağınıklığına ise ;

---| Hocanın anlattıklarını dinlemeye çalışsamda hareketlerim bunu engelliyo.Hocayı dinliyeceğim derken kalemi çevirmeyle uğraşıyorum.

--| Yazılıda bile olsak soruyu okuduğumda aklıma başka bir olay geliyor.Gülüyorum , şarkı söylüyorum vs.

--| Okumam gerekli olsada zorlamadan uzun yazı okuyamıyorum , sıkılyırum.


Bi doktora görünmem gerekir mi , gelip gecici midir ?

Son olarak ; 16 yaşındayım :=)