• 22-11-2009, 22:24:19
    #19
    valla bizim için daha iyi istanbul tatil olursa biz onları konu olarak geçeriz ben şahsen Sakarya'nın tatil olmasını istemiyorum bu sene ne yaparsak yaptık
  • 22-11-2009, 22:25:38
    #20
    goldweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bizim için daha iyi istanbul tatil olursa biz onları konu olarak geçeriz ben şahsen Sakarya'nın tatil olmasını istemiyorum bu sene ne yaparsak yaptık
    Hafız çıkışıta var ha o okuldan.

    İşte işte.
  • 22-11-2009, 22:28:25
    #21
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafız çıkışıta var ha o okuldan.

    İşte işte.

    sen rahat olsana burası Adapazar
  • 22-11-2009, 22:30:22
    #22
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birilerinin ölmesi gerek sanırım.
    Her zamanki gibi...
  • 22-11-2009, 22:30:54
    #23
    goldweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen rahat olsana burası Adapazar
    Adapazarı merkez rahat olsun herkes diyorsun :S
  • 22-11-2009, 22:32:41
    #24
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adapazarı merkez rahat olsun herkes diyorsun :S
    aynen
  • 22-11-2009, 23:18:50
    #25
    Üyeliği durduruldu
    İlk İstanbulu yapmaları lazımken neden yapmıyorlar anlamıyorum 20 milyon nüfus var her türlü insan var her türlü turisti var pisliği var ama diğer illerde tatil var burda yok hem vakalarda var yinede yok tuhaf gerçektende ...
  • 22-11-2009, 23:22:45
    #26
    Üyeliği durduruldu
    20 milyon nüfus var hacım tatil etse bile bölüm bölüm eder bence.
  • 22-11-2009, 23:27:59
    #27
    Üyeliği durduruldu
    vek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 milyon nüfus var hacım tatil etse bile bölüm bölüm eder bence.
    yaw işte 20 milyon nüfus var tehlike had safhada ölümcül birşey bu yemişim okulunu gitmeyelim 1 hafta nolcak