İlk İstanbulu yapmaları lazımken neden yapmıyorlar anlamıyorum 20 milyon nüfus var her türlü insan var her türlü turisti var pisliği var ama diğer illerde tatil var burda yok hem vakalarda var yinede yok tuhaf gerçektende ...