• 22-11-2009, 10:48:38
    #1
    Sayısal loto dün çekildi 5 bilenler 4.2 trilyon para aldı. 6 bilen yok 3. devir.

    Para size çıksa napardınız=)
  • 22-11-2009, 10:57:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Neler yapmazdım =)
  • 22-11-2009, 11:02:52
    #3
    bana çıksaydı, ilk hamlede şehir değiştiricektim ama oynamadık
  • 22-11-2009, 11:04:16
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk iş babamın çarşıdaki dükkanını satın alırdım bi ev bide yazlık alırdım valla ama o para çıkınca kendime bi tımarhanede alabilirim yani :P
  • 22-11-2009, 11:06:48
    #5
    bana çıksaydı kurtlar vadisinde 1 bölüm oynamak için pana filme teklif götürürdüm ama öyle 2 dk lık bölüm için deil bölümde yer alıp bölüm sonunda ölüceğim bir rol maksat hatıra olsun

    yoksa istemem öyle oyunculuk falan
  • 22-11-2009, 11:07:04
    #6
    haydan gelen huya gider derler ama bu para çıksa kafayı yer insan.neye yatıracağını nasıl harcayacağını şaşırır.ama ben olsam fabrika kurardım işsizlere iş imkanı sağlamak isterdim.beleşcilikten kurtarmak gerek bu milleti.sadaka kültürü git gide gelişiyor.ne zamana kadar balık yiyecek bu insanlar?balık tutmayı öğretmen gerek.
  • 22-11-2009, 11:07:29
    #7
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para size çıksa napardınız=)
    2 sokak ötedeki evin yolunu şaşırırdım.
  • 22-11-2009, 11:11:25
    #8
    baklava dükkanımı yakardım sonra da karşısına geçip ilk sigaramı nefeslerdim
  • 22-11-2009, 11:13:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Boş hayal kurmak istemiyorum.