• 22-11-2009, 13:29:08
    #28
    Hemen bir =)
    Forum, Bütün kanallarda dönen reklamlar.
  • 22-11-2009, 13:32:15
    #29
    eger 2 trilyon bulsam engelli çoçuklara yardım ederdim.
  • 22-11-2009, 13:35:57
    #30
    Bana çıksa 100k süper loto kolon yapacaktım
  • 22-11-2009, 13:45:48
    #31
    bu kadar büyük meblağları kaldırabilecek kapasiteye ermeyen insanların hayatı daha da kötüye gidebilir.

    Ünlü Düşünür Kemal Sunal'dan bir alıntı:
    vakitsiz gelen paranın ancak içine s*çılır..
  • 22-11-2009, 14:04:40
    #32
    1 Ferarri
    1 BMW cabrio
    1 BMW X6
    1 mv agusta f4
    Samimi oldugum arkadaşlarıma birer tane araba alırdım.(zaten 3 tane var)
    Ara toplam: 700 bin tl
    3 Adet 4 katlı 8 daireli bir apartman (universite yanı)
    1 Deniz kıyısında villa
    1 Villa
    1 tanede web teknolojileri adı altında bir şirket kurardım.
    2 Adet normal standartlı bir ev satın alıp kendim seçecegim 2 aileye bağışlardım. Yada iş olanağı sağlamak için birkaç yatırım yapardım.
    Toplam: 1.8 milyon tl

    Geriye kalan parayı bankaya koyardım.
  • 22-11-2009, 14:09:57
    #33
    tüm paradan ulaşım sektörüne girerdim en iyi yatırım bence o
  • 22-11-2009, 14:13:46
    #34
    Türkiyede bulunan zengin sitelerin hisselerine ortak olurdum.
  • 22-11-2009, 14:13:50
    #35
    8 tane otobüs alırdım
    aylık 50 milyar getirisi var
  • 22-11-2009, 14:32:21
    #36
    Üyeliği durduruldu
    güzel bi villa güzel bi araba . Güzel bi hizmtçi