• 22-11-2009, 11:46:47
    #19
    Üyeliği durduruldu
    R10'u alırdım uleeeyn.
  • 22-11-2009, 11:49:52
    #20
    Üyeliği durduruldu
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet olabilir, dalgınlıkla yanlış yazmışımdır. Ha 2, ha 4 ne fark eder sonuçta trilyon ve bizde olmayan bir para
    2bin TL diyor yalnız2 milyon değil
  • 22-11-2009, 11:50:57
    #21
    tabiki mastek alırdım
  • 22-11-2009, 11:51:14
    #22
    savec0re adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2bin TL diyor yalnız2 milyon değil
    2 bin mi olurmu yahu? ANA! harbi 2 bin miş hauahea işte TL ve YTL farkı kafa karıştırıo
  • 22-11-2009, 11:53:57
    #23
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 bin mi olurmu yahu? ANA! harbi 2 bin miş hauahea işte TL ve YTL farkı kafa karıştırıo
    mastek'in deposu dolmaz 2 bin tl'ye:d
  • 22-11-2009, 11:54:55
    #24
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mastek'in deposu dolmaz 2 bin tl'ye:d
    hahahaha ! olaya bak. şike var abi bunda demin 4.2 trilyondu sonra 2 trilyona düştü şimdide 2 bin tl e ne iş anlamadım
  • 22-11-2009, 12:04:12
    #25
    Para bana çıksaydı buraya bu yazıyı yazmıyor olurdum.
  • 22-11-2009, 12:05:11
    #26
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para bana çıksaydı buraya bu yazıyı yazmıyor olurdum.
    +1 . r10 parayla değişilmez diyenler çıkabilir...
  • 22-11-2009, 13:21:16
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kazanmak istemezdim, zaten bu tarz oyunlarlada işim OLMAZ!!!

    İnanın şimdi böyle diyorsunuz fakat parayı kazanınca ne Ailede huzur ne de mutluluk kalırdı.


    Ahh alınteri ah