Bence öğretmenlik.
Cumartesi, pazar tatil. 3 ay yaz tatili.
2 hafta şubat tatili.
Domuz, tavuk ve bilimum griplerin tatili.
Kurban Ramazan Bayramı gibi dini tatiller.
Cumhuriyet bayramı, 23 Nisan, 19 Mayıs gibi resmi tatiller.
Yılın yarısından fazlası tatil yani. Maaşı da Türkiye standartlarına göre iyi.
Hem geçimini rahat sağlıyorsun hem de keyfin yerinde. Eşin de öğretmen olursa ohh mis.