Anket En Popüler Meslek
Toplam Katılımcı Sayısı: 44
En Popüler Meslek
Avukatlık
%2,27 (1 Oy)
Askerlik
%9,09 (4 Oy)
Dilencilik
%31,82 (14 Oy)
Doktorluk
%6,82 (3 Oy)
Esnaflık
%2,27 (1 Oy)
İşletmecilik/Ekonomistlik
%13,64 (6 Oy)
Mimarlık
%4,55 (2 Oy)
Öğretmenlik
%11,36 (5 Oy)
Sanatçılık
%2,27 (1 Oy)
Diğer ( Belirtiniz )
%15,91 (7 Oy)
  • 18-11-2009, 16:04:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    askerlik bence.
    Dilenciliğide meselk olarak yazmışsınız ilginç
  • 18-11-2009, 16:06:37
    #11
    popüler i hangi anlamda kullandığınıza bağlı
    eğer en çok yapılan anlamındaysa esnaflık.
  • 18-11-2009, 16:32:47
    #12
    İşletmecilik/Ekonomistlik
    amerikan ajanları artık ekonomist oluyor tvlerde sırıtan suratlarla halkımıza yalan yanlış bilgi veriyor oldukça popüler bir meslek.
  • 18-11-2009, 17:47:07
    #13
    şuanda bana göre en güzeli öğretmenlik.cumartesi pazarı var.eğer çalıştıgı okulda sabahcı öğlenci varsa en fazla 4-5 saat çalışıyor öğlen sonu boş.maaşı iyi, sağlık kuruluşlarından yararlanma yönünden iyi.3 aylık yaz tatili var daha ne olsun.
  • 18-11-2009, 17:48:58
    #14
    HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanatçılık derim.
    Vallaha sanatçıdan kastın popçular herhalde. Biz onlara sanatçı değil şarkıcı diyoruz.

    Sanat birşeyler ifade eder, belirli bir altyapı ister, eğitim ister, yetenek ister.

    Geçenlerdede bir konu olmuştu böyle.
    CEO olun dedim kimse yorum bile yapmadı. Ama profesyonel yöneticilik işi çok revaçta. Bizim gibi aile şirketlerinin çoğunlukta olduğu bir memlekette önümüzdeki yıllarda çoooooooook adama ihtiyaç duyulacak. Şirketler büyümek, kurumsallaşmak istiyorlarsa karakucak yönetimden vazgeçip bu tip adamlara şirketlerini yönettirecekler.
  • 18-11-2009, 20:32:05
    #15
    Dilencilik meslekler arasında var ama ben Mühendisliği göremedim.

    Popülerlikten kastın ne onu anlamadım ama bu devirde ya popçu ya topçu
  • 18-11-2009, 20:40:23
    #16
    Bence öğretmenlik.
    Cumartesi, pazar tatil. 3 ay yaz tatili.
    2 hafta şubat tatili.
    Domuz, tavuk ve bilimum griplerin tatili.
    Kurban Ramazan Bayramı gibi dini tatiller.
    Cumhuriyet bayramı, 23 Nisan, 19 Mayıs gibi resmi tatiller.
    Yılın yarısından fazlası tatil yani. Maaşı da Türkiye standartlarına göre iyi.
    Hem geçimini rahat sağlıyorsun hem de keyfin yerinde. Eşin de öğretmen olursa ohh mis.
  • 18-11-2009, 20:42:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence öğretmenlik.
    Cumartesi, pazar tatil. 3 ay yaz tatili.
    2 hafta şubat tatili.
    Domuz, tavuk ve bilimum griplerin tatili.
    Kurban Ramazan Bayramı gibi dini tatiller.
    Cumhuriyet bayramı, 23 Nisan, 19 Mayıs gibi resmi tatiller.
    Yılın yarısından fazlası tatil yani. Maaşı da Türkiye standartlarına göre iyi.
    Hem geçimini rahat sağlıyorsun hem de keyfin yerinde. Eşin de öğretmen olursa ohh mis.
    ilyasbata katılıyorum bencede öğretmenlik en güzel meslek .Şu anda siyasal bilgiler fakültesindeyim. Keşke diyorum edebiyat öğretmenliği için gitseydim üniversiteye..
  • 18-11-2009, 20:43:03
    #18
    Öğretmen olmak sorun değil arkadaş, mesele kadro bulabilmek