şuanda bana göre en güzeli öğretmenlik.cumartesi pazarı var.eğer çalıştıgı okulda sabahcı öğlenci varsa en fazla 4-5 saat çalışıyor öğlen sonu boş.maaşı iyi, sağlık kuruluşlarından yararlanma yönünden iyi.3 aylık yaz tatili var daha ne olsun.