Öğretmenlik için rahat diyenleri bir de sınıfta görmek isterim
Zihinsel olarak yorucu bir meslek. Eğer istekli bir öğretmenseniz fiziksel olarak da yıpranmamanız imkansız. Öğretmenliğe başlayıp hayatından bezenlerin sayısı da az değil. Özellikle, dağ köylerinde vb. görev yapmak zorunda kalanlar için söylüyorum bunu. Ayrıca sınıflar güllük gülistanlık olmuyor her zaman.. Her öğrenciyle ilgilenmek zorundasınız..
Tamam tatiller vs. denildiği gibi oldukça çekici. Maaş da iyi sayılır, eşin öğretmense gayet de iyi bir gelir sağlanır. Ama davul ve mesafe söz konusu (: