• 10-11-2009, 17:10:05
    #1
    Avea hat aldım 2.hat olarak kullanıcam 100 kontörlü dedi adam aldım 6 saat oldu hat aktif ancak ne gelen kontör var ne giden ona göre gidip adamla konuşucam bilen varmı yada daha önce kontörlü alanlar ne zaman geliyo kontör?
  • 10-11-2009, 17:13:33
    #2
    r19
    Üyeliği durduruldu
    Hattın içinde yüklenmiş vaziyette geliyor.
  • 10-11-2009, 17:17:42
    #3
    o zaman bu bizi kazıkladı gidip bir hesap sorayım saol
  • 10-11-2009, 17:20:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    99 kontör hediyedir..

    Yani SMS falan yapamazsın sadece arama ve mesaj.

    Tekrar kontör yüklediğinde de 50 kontör kayıt ücreti alıncak =)
  • 10-11-2009, 17:23:18
    #5
    Ben de düştüm o hataya. Yalnızca 1 ücretli kontörün var. 99 tane de hediye. O hediyeleri sadece konuşmada kullanabiliyorsun. SMS yapamıyorsun, tarifeleri aktifleştiremiyorsun.
  • 10-11-2009, 17:45:01
    #6
    nerden aldık şeytan diyo kırat .... lerin hattını.. Ayak üstü soyulduk desene
  • 10-11-2009, 17:46:40
    #7
    Avea sağ gösterip sol buran firmalardan bir çok tezgah dönüyor. Başta bu tarz kelime oyunları geliyor... Vodafone en iyisi... geçmiş olsun hocam
  • 10-11-2009, 17:47:12
    #8
    r19
    Üyeliği durduruldu
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden aldık şeytan diyo kırat .... lerin hattını.. Ayak üstü soyulduk desene
    Hocam kusura bakma yanlış yönlendirdim Turkcell de böyle. Demek ki resmen soyguncular.
  • 10-11-2009, 17:50:05
    #9
    vodafone var zaten ana hattım o arkadaşlarda avea var şu sms olayından dolayı aldım yoksa işim olmaz vodafone aldığımda tam kontörle gelmişti böyle yok hediyeymiş yok cartmış yok curtmuş yoktu