• 10-11-2009, 17:53:45
    #10
    Faturalı hat en iyisi ben vodafone aldım 6-7 ay evel aylık 50 tl ödüyorum heryeri arıyorum. kontörlü hatlar faturalıdan daha pağlıya geliyor
  • 10-11-2009, 19:54:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    avea=telekom=ttnet bu 3 holigan mafya aynı *********** soyguncu herifler.başka altenatiflere yönelin.mesela vodafone.