Ben de düştüm o hataya. Yalnızca 1 ücretli kontörün var. 99 tane de hediye. O hediyeleri sadece konuşmada kullanabiliyorsun. SMS yapamıyorsun, tarifeleri aktifleştiremiyorsun.