• 10-11-2009, 22:39:21
    #10
    Atamın Her karış bir fotoğrafına can feda....
  • 10-11-2009, 22:55:12
    #11
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Çok süperler (:
  • 01-12-2009, 18:44:01
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bölümde Atamızın anısına en güzel fotoğraflarını paylaşım bölümü olsun istedim.Bütün arkadaşların katılmasını yürekten isterim.Herkes en sevdiği birer resimi koysa bile en az 40000 lik bir resim arşivimiz olur Atamızla ilgili.

    Bence bu fotoğraf çok şey ifade ediyor.Okadar devlet başkanının arasında Atamız bakışlarıyla,duruşuyla,karizmasıyla,modernliğiyle fotoğrafın en önünde yer alıyor.SEN BÜYÜKSÜN ATAM.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

    Fotoğraftaki asaleti,zarifliği görüyormusunuz.Çok severim bu fotoğrafını Atatürkün
  • 01-12-2009, 21:15:21
    #13
  • 07-12-2009, 18:10:13
    #14
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraftaki asaleti,zarifliği görüyormusunuz.Çok severim bu fotoğrafını Atatürkün
    Sana aynen katılarak tekrar ediyorum,SEN BÜYÜKSÜN ATAM
  • 07-12-2009, 18:16:47
    #15




    ATAMIN HER FOTOĞRAFININ AYRI BİR GÜZELLİĞİ VAR
  • 04-05-2010, 22:47:38
    #16
    Böyle önemli bir bölüme ilgi olmaması gerçekten üzdü beni..
  • 04-05-2010, 22:59:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    süper resimler , paylaşımınız için teşekkürler
    bende Atamızın 200 resmi bulunmakta isteyenlere gönderebilirim indirme linkini
  • 04-05-2010, 23:09:35
    #18
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süper resimler , paylaşımınız için teşekkürler
    bende Atamızın 200 resmi bulunmakta isteyenlere gönderebilirim indirme linkini
    hocam indirme linki değilde,dediğim gibi herkes sadece 1 fotoğraf koysa süper bir arşiv yaparız aslında ama ne yazık..