• 10-11-2009, 10:20:24
    #1
    Bu bölümde Atamızın anısına en güzel fotoğraflarını paylaşım bölümü olsun istedim.Bütün arkadaşların katılmasını yürekten isterim.Herkes en sevdiği birer resimi koysa bile en az 40000 lik bir resim arşivimiz olur Atamızla ilgili.

    Bence bu fotoÄŸraf çok ÅŸey ifade ediyor.Okadar devlet baÅŸkanının arasında Atamız bakışlarıyla,duruÅŸuyla,karizmasıyla,modernliÄ Ÿiyle fotoÄŸrafın en önünde yer alıyor.SEN BÜYÜKSÜN ATAM.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

  • 10-11-2009, 10:58:14
    #2
    Üyeliği durduruldu


    en çok sevdigim resimlerinden sadece bir tanesi
  • 10-11-2009, 12:34:28
    #3
    Bu konuya aşırı ilgi olmasını beklerdim ama yanılmışım galiba.
  • 10-11-2009, 17:34:59
    #4

    Ne kadar mütevazi...
    Atatürk'ün sevdiğim resimlerine burada yer vermiştim.
    http://www.yazikolik.com/2009/10/ataturk-resimleri.html
  • 10-11-2009, 19:45:46
    #5
  • 10-11-2009, 19:50:08
    #6
    Bu resmini çok seviyorum.Sanki geleceğe bakar gibi tıpkı gençliğe hitabede yazdıkları gibi tıpkı dünyanın gelecekteki durumunu gördüğü gibi.
  • 10-11-2009, 22:24:22
    #7
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu resmini çok seviyorum.Sanki geleceğe bakar gibi tıpkı gençliğe hitabede yazdıkları gibi tıpkı dünyanın gelecekteki durumunu gördüğü gibi.
    Katılıyorum,mükemmel bir fotoğraf.
  • 10-11-2009, 22:31:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuya aşırı ilgi olmasını beklerdim ama yanılmışım galiba.
    bende aynısını düşünmüştüm ama yanıldık
  • 10-11-2009, 22:38:45
    #9
    Lerze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süper Resim !