AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fotoğraftaki asaleti,zarifliği görüyormusunuz.Çok severim bu fotoğrafını Atatürkün
Sana aynen katılarak tekrar ediyorum,SEN BÜYÜKSÜN ATAM