• Dün, 21:32:37
    #28
    Bink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu işletmelere gelip video çeken tayfanın büyük bölümü yalancı. Dikkat etmenizi öneririm. Benzer bir işletmemizde birçok yemek sektöründen takipçisi olan kişiler ile çalıştık, neredeyse birçoğu bot izlenme, bot takipçi.
    Büyük bölümü yalancıdır doğru hocam, benimde takip ettiğim eskişehir için 2-3 sayfa var arada uğruyorum ama açıkcası istediği kadar işlek caddede yer olsun mekanının ismini duymadığım bir yere girmem
  • Dün, 22:42:21
    #29
    Maalesef, nisan mayıs haziran ve büyük ihtimalle temmuz ağustos bu şekilde geçecek bizim işlerde. Eylül ayının gelmesini ve piyasanın açılmasını bekliyoruz bakalım 2 ay nasıl geçireceğiz. İnşallah sıkıntısız bir biçimde atlatırız hocam.
  • Dün, 22:44:45
    #30
    Ah hocam ah ilk konuyu hatırlıyorum senin işler çok iyi ama iş ev iş ev hayatım yok diye çözüm yolu arıyordun. Şimdide tam tersi. Umarım işler yoluna girer. Ağzımızdan çıkan her söz dilek yerine geçer derler cidden öyle. Ben kendi hayatımda da bunu çokça yaşıyorum
  • Dün, 22:51:16
    #31
    DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese iyi forumlar, 4 ay önce yeni bir iş yeri açmıştım tatlı dükkanı. Bayilik aldım sayılır ilk açtığım zamanlar özellikle Ramazan ayında deli gibi iş varken geçen ay ve bu Haziran ayı’na baktığımda resmen zararıma çalışıyorum dükkanı kapatsam daha az zarar ederim sanırım yaktığım elektrikten vs. 100.000€ üstüne bir borcum var ve ne yapacağım bilmiyorum. Boyumdan büyük bir işe kalktığıma eminim ne bir sosyal hayatım oldu onu geçtim artık para girmiyor cebime girmediği gibi bir şey de ödeyemiyorum gittikçe borçlanıyorum çok kötü bir durumdayım..
    Tatlı derken;
    Tulumba tatlısı mı? Baklava mı? veya size özel ne var?

    İstanbul Eyüp Sultan'dan örnek (Razaman ayını örnek verdiğiniz için);
    Altın işleyen arkadaşım, ramazan ayında izin alır ve Cami'nin karşısında bulunan 3 katlı tatlıcının en üst katını kiralar ve sadece tulumba tatlısı satar. O bir ay ile 6 aylık maaşını alır ve çekilir bir sene sonraya kadar...
  • Dün, 23:56:16
    #32
    Caviz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef, nisan mayıs haziran ve büyük ihtimalle temmuz ağustos bu şekilde geçecek bizim işlerde. Eylül ayının gelmesini ve piyasanın açılmasını bekliyoruz bakalım 2 ay nasıl geçireceğiz. İnşallah sıkıntısız bir biçimde atlatırız hocam.
    Vallahi öyle hocam yaz dönemini mevsim olarak genel olarak sevmeyen birisiyim iş yerimin de iş olarak düşmesiyle daha da sevmemeye başladım 😀

    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah hocam ah ilk konuyu hatırlıyorum senin işler çok iyi ama iş ev iş ev hayatım yok diye çözüm yolu arıyordun. Şimdide tam tersi. Umarım işler yoluna girer. Ağzımızdan çıkan her söz dilek yerine geçer derler cidden öyle. Ben kendi hayatımda da bunu çokça yaşıyorum
    Vallahi öyle hocam o kadar haklısınız ki ağzımızdan çıkan her söze dikkat etmek lazım o zamanlar nefes alamıyorum diyordum şimdi ise nefes alıyorum da tadı tuzu yok..

    Webbilgim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tatlı derken;
    Tulumba tatlısı mı? Baklava mı? veya size özel ne var?

    İstanbul Eyüp Sultan'dan örnek (Razaman ayını örnek verdiğiniz için);
    Altın işleyen arkadaşım, ramazan ayında izin alır ve Cami'nin karşısında bulunan 3 katlı tatlıcının en üst katını kiralar ve sadece tulumba tatlısı satar. O bir ay ile 6 aylık maaşını alır ve çekilir bir sene sonraya kadar...
    Lokma, Churros, San sebastian cheescake, Dubai cup ve bardaklarda meyveli çikolatalı şeklinde çeşit çeşit tatlılar hocam hepsi çikolatalı oluyor. Borcum çok fazla olmasa hocam inanın Ramazan ayındaki kazancım yine 6 ay için yeterli oluyor da delik çok büyük yamayamıyorum..
  • Bugün, 00:32:38
    #33
    ülkeyle ne alakası var her şeyi ülkeye bağlıyorsunuz. adam ramazan ayında işler çok iyiydi demiş zaten. yani herkesin yaptığı işleri yapınca çok istikrar beklememek lazım.
    amerikadada birçok kişi dükkan açıp batıyor. açanların %10 u tutunabiliyor sadece. bu işler her yerde böyle. iyi araştırmak lazım.
  • Bugün, 00:36:53
    #34
    Havalar ısındı, tatlıya rağbet azalır. Yaz aylarında bu eksikliği gkarşılayacak tek ürün dondurmadır.
  • Bugün, 01:28:07
    #35
    Sözleşmenizi bilmiyorum. fakat son 1 çabayla kendi ürünlerinizi üretip satmayı deneyebilrisiniz. ek yan ürünlerle birlikte, imaj değiştirerek
  • Bugün, 03:28:56
    #36
    Yemek sektöründe bir mekanın oturması dünyanın her yerinde DOĞRU BİR İŞLETME YÖNTEMİ ile ve doğru lokasyonda 1 ila 3 yıl sürebilmektedir. Zor olacak ama dayanabildiğiniz kadar dayanmalısınız.

    Yemek, ürün kalitesi iyi ise; doğru bir markanın bayisi iseniz dayanmaya çalışın derim.

    Allah sabır versin.