Herkese iyi forumlar, 4 ay önce yeni bir iş yeri açmıştım tatlı dükkanı. Bayilik aldım sayılır ilk açtığım zamanlar özellikle Ramazan ayında deli gibi iş varken geçen ay ve bu Haziran ayı’na baktığımda resmen zararıma çalışıyorum dükkanı kapatsam daha az zarar ederim sanırım yaktığım elektrikten vs. 100.000€ üstüne bir borcum var ve ne yapacağım bilmiyorum. Boyumdan büyük bir işe kalktığıma eminim ne bir sosyal hayatım oldu onu geçtim artık para girmiyor cebime girmediği gibi bir şey de ödeyemiyorum gittikçe borçlanıyorum çok kötü bir durumdayım..
Tatlı derken;
Tulumba tatlısı mı? Baklava mı? veya size özel ne var?
İstanbul Eyüp Sultan'dan örnek (Razaman ayını örnek verdiğiniz için);
Altın işleyen arkadaşım, ramazan ayında izin alır ve Cami'nin karşısında bulunan 3 katlı tatlıcının en üst katını kiralar ve sadece tulumba tatlısı satar. O bir ay ile 6 aylık maaşını alır ve çekilir bir sene sonraya kadar...