Caviz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef, nisan mayıs haziran ve büyük ihtimalle temmuz ağustos bu şekilde geçecek bizim işlerde. Eylül ayının gelmesini ve piyasanın açılmasını bekliyoruz bakalım 2 ay nasıl geçireceğiz. İnşallah sıkıntısız bir biçimde atlatırız hocam.
Vallahi öyle hocam yaz dönemini mevsim olarak genel olarak sevmeyen birisiyim iş yerimin de iş olarak düşmesiyle daha da sevmemeye başladım 😀

AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ah hocam ah ilk konuyu hatırlıyorum senin işler çok iyi ama iş ev iş ev hayatım yok diye çözüm yolu arıyordun. Şimdide tam tersi. Umarım işler yoluna girer. Ağzımızdan çıkan her söz dilek yerine geçer derler cidden öyle. Ben kendi hayatımda da bunu çokça yaşıyorum
Vallahi öyle hocam o kadar haklısınız ki ağzımızdan çıkan her söze dikkat etmek lazım o zamanlar nefes alamıyorum diyordum şimdi ise nefes alıyorum da tadı tuzu yok..

Webbilgim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tatlı derken;
Tulumba tatlısı mı? Baklava mı? veya size özel ne var?

İstanbul Eyüp Sultan'dan örnek (Razaman ayını örnek verdiğiniz için);
Altın işleyen arkadaşım, ramazan ayında izin alır ve Cami'nin karşısında bulunan 3 katlı tatlıcının en üst katını kiralar ve sadece tulumba tatlısı satar. O bir ay ile 6 aylık maaşını alır ve çekilir bir sene sonraya kadar...
Lokma, Churros, San sebastian cheescake, Dubai cup ve bardaklarda meyveli çikolatalı şeklinde çeşit çeşit tatlılar hocam hepsi çikolatalı oluyor. Borcum çok fazla olmasa hocam inanın Ramazan ayındaki kazancım yine 6 ay için yeterli oluyor da delik çok büyük yamayamıyorum..