ülkeyle ne alakası var her şeyi ülkeye bağlıyorsunuz. adam ramazan ayında işler çok iyiydi demiş zaten. yani herkesin yaptığı işleri yapınca çok istikrar beklememek lazım.
amerikadada birçok kişi dükkan açıp batıyor. açanların %10 u tutunabiliyor sadece. bu işler her yerde böyle. iyi araştırmak lazım.