• Dün, 17:57:13
    #1
    Herkese iyi forumlar, 4 ay önce yeni bir iş yeri açmıştım tatlı dükkanı. Bayilik aldım sayılır ilk açtığım zamanlar özellikle Ramazan ayında deli gibi iş varken geçen ay ve bu Haziran ayı’na baktığımda resmen zararıma çalışıyorum dükkanı kapatsam daha az zarar ederim sanırım yaktığım elektrikten vs. 100.000€ üstüne bir borcum var ve ne yapacağım bilmiyorum. Boyumdan büyük bir işe kalktığıma eminim ne bir sosyal hayatım oldu onu geçtim artık para girmiyor cebime girmediği gibi bir şey de ödeyemiyorum gittikçe borçlanıyorum çok kötü bir durumdayım..
  • Dün, 17:58:33
    #2
    selamlar hocam özelden numaranızı atar mısınız bana
  • Dün, 17:58:46
    #3
    Allah kolaylık versin hocam. Umarım tez zamanda toparlarsınız.
  • Dün, 17:58:51
    #4
    Allah yardımcınız olsun hocam
  • Dün, 17:58:59
    #5
    Benzer bir durumdayım , Allah sonumuzu hayır etsin
  • Dün, 17:59:07
    #6
    Düzelir demek isterdim de pek sanmıyorum. İstikrar yok ülkede yani sürekli bir kriz bir huzursuzluk var o da hep ekonomiye yansıyor.
  • Dün, 17:59:50
    #7
    Hocam dükkanınız merkezi bir konumda ise doğru reklam ve niş ürünler işlerinizi arttıracaktır klasik tatlılar yerine diğer mağazalarda olmayan özgün şeyler deneyin iyi satışlar.
  • Dün, 18:00:57
    #8
    sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar hocam özelden numaranızı atar mısınız bana
    PM ilettim hocam

    mrnoubody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzer bir durumdayım , Allah sonumuzu hayır etsin
    Allah yardımcınız olsun hocam gerçekten berbat bir durum..

    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzelir demek isterdim de pek sanmıyorum. İstikrar yok ülkede yani sürekli bir kriz bir huzursuzluk var o da hep ekonomiye yansıyor.
    Hocam ben yurt dışında olmama rağmen böyle gerçekten anlamıyorum birden kesildi her şey insan girmiyor içeriye..
  • Dün, 18:02:13
    #9
    Hylwx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dükkanınız merkezi bir konumda ise doğru reklam ve niş ürünler işlerinizi arttıracaktır klasik tatlılar yerine diğer mağazalarda olmayan özgün şeyler deneyin iyi satışlar.
    Dükkan viyana’da ve kendi bölgesine göre en işlek caddesinde diyebilirim.