sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar hocam özelden numaranızı atar mısınız bana
PM ilettim hocam

mrnoubody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzer bir durumdayım , Allah sonumuzu hayır etsin
Allah yardımcınız olsun hocam gerçekten berbat bir durum..

Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzelir demek isterdim de pek sanmıyorum. İstikrar yok ülkede yani sürekli bir kriz bir huzursuzluk var o da hep ekonomiye yansıyor.
Hocam ben yurt dışında olmama rağmen böyle gerçekten anlamıyorum birden kesildi her şey insan girmiyor içeriye..