Konu
İşler çok düştü. İflas eşiğindeyim..
Bugün, 17:59:07
#6
Palria
Düzelir demek isterdim de pek sanmıyorum. İstikrar yok ülkede yani sürekli bir kriz bir huzursuzluk var o da hep ekonomiye yansıyor.