Herkese iyi forumlar, 4 ay önce yeni bir iş yeri açmıştım tatlı dükkanı. Bayilik aldım sayılır ilk açtığım zamanlar özellikle Ramazan ayında deli gibi iş varken geçen ay ve bu Haziran ayı’na baktığımda resmen zararıma çalışıyorum dükkanı kapatsam daha az zarar ederim sanırım yaktığım elektrikten vs. 100.000€ üstüne bir borcum var ve ne yapacağım bilmiyorum. Boyumdan büyük bir işe kalktığıma eminim ne bir sosyal hayatım oldu onu geçtim artık para girmiyor cebime girmediği gibi bir şey de ödeyemiyorum gittikçe borçlanıyorum çok kötü bir durumdayım..