Çalışırken arkada ses olmak zorunda gibi hissediyorum ne açtığım fark etmiyor hatta bazen bakıyorum alakasız videolar çıkıyor bu aralar 300.kez red kit izlemeye sardım ama bu yıllardır böyle sabah girerim youtube a arkada açık akşam çıkarım
https://www.youtube.com/watch?v=oQuM47HcU4w
çok sessiz geliyor diğer türlü müzik de 10 saat dinleyemiyorum maalesef sizde de var mı bu huy
Tek sorunlu ben miyim? Yoksa normal mi bu hareketler
5
●150
- 25-06-2026, 22:55:01
- 25-06-2026, 23:08:01hocam vallahi çok zorlanıyorum sessizlikteneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2026, 23:09:36Olabilir hocam zaten yadırgamıyorum herkesin karakteri farklıdır. Nasıl rahat ediyorsan öyle devam, gerisi boşsincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2026, 00:10:53hocam hastalık bu vallahi anlamlı şeyler de değil hiçbiri aklımda da kalmıyor bir de takıyorum bir ara avrupa yakasıydı bi ara güldür güldür oluyor vs vsRauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle