• 25-06-2026, 22:55:01
    #1
    Çalışırken arkada ses olmak zorunda gibi hissediyorum ne açtığım fark etmiyor hatta bazen bakıyorum alakasız videolar çıkıyor bu aralar 300.kez red kit izlemeye sardım ama bu yıllardır böyle sabah girerim youtube a arkada açık akşam çıkarım


    https://www.youtube.com/watch?v=oQuM47HcU4w


    çok sessiz geliyor diğer türlü müzik de 10 saat dinleyemiyorum maalesef sizde de var mı bu huy
  • 25-06-2026, 23:06:32
    #2
    Benim kafa kaldırmıyor gürültüyü. Müzik de binde bir dinlerim. Genelde sessizliği ve sakinliği seviyorum.
  • 25-06-2026, 23:08:01
    #3
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kafa kaldırmıyor gürültüyü. Müzik de binde bir dinlerim. Genelde sessizliği ve sakinliği seviyorum.
    hocam vallahi çok zorlanıyorum sessizlikte
  • 25-06-2026, 23:09:36
    #4
    sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam vallahi çok zorlanıyorum sessizlikte
    Olabilir hocam zaten yadırgamıyorum herkesin karakteri farklıdır. Nasıl rahat ediyorsan öyle devam, gerisi boş
  • 25-06-2026, 23:33:53
    #5
    Bende aynı sorunları yaşıyorum Özellikle oyun oynarken arka plandna Genellikle haber dinliyorum dinleyecek birşeyler muhakkak olması lazım Müzik dinlemem ekseri Haber.
  • 26-06-2026, 00:10:53
    #6
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende aynı sorunları yaşıyorum Özellikle oyun oynarken arka plandna Genellikle haber dinliyorum dinleyecek birşeyler muhakkak olması lazım Müzik dinlemem ekseri Haber.
    hocam hastalık bu vallahi anlamlı şeyler de değil hiçbiri aklımda da kalmıyor bir de takıyorum bir ara avrupa yakasıydı bi ara güldür güldür oluyor vs vs