Çalışırken arkada ses olmak zorunda gibi hissediyorum ne açtığım fark etmiyor hatta bazen bakıyorum alakasız videolar çıkıyor bu aralar 300.kez red kit izlemeye sardım ama bu yıllardır böyle sabah girerim youtube a arkada açık akşam çıkarım
https://www.youtube.com/watch?v=oQuM47HcU4w
çok sessiz geliyor diğer türlü müzik de 10 saat dinleyemiyorum maalesef sizde de var mı bu huy