sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam vallahi çok zorlanıyorum sessizlikte
Olabilir hocam zaten yadırgamıyorum herkesin karakteri farklıdır. Nasıl rahat ediyorsan öyle devam, gerisi boş