• 25-06-2026, 16:23:35
    #10
    Hocam eğer kullanmasını doğru yaparsanız nakit yerine hep kart kullanmak istersiniz. Mesela yemek yiyoruz nakit ödersem 1000₺ ise k.k ile ödersem 900₺ oluyor hesaplar ufak gibi gözüküyor ama her 10 yemekte 1 yemek bedavaya geliyor. Veya en basitinden fatura öderken bile kullandığınız karta göre puan avantajınız oluyor. Ürün alacaksınız 100.000₺ nakit ödemek yerine karta vade farksız taksite bölüp alırsanız 100.000₺ hiçbir şey yapmasanız bile ppf de değerlendirerek belki de 1 taksiti bedavaya getirmiş olacaksınız bu tamamen sizin bakış açınıza bağlı bir olay
  • 25-06-2026, 16:24:53
    #11
    50-60k falan var galiba. Kredi borcu ayrıca var.
  • 25-06-2026, 16:24:58
    #12
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    Yusufdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim yok kredi kartım da yok alamıyorum çünkü ve kötğ bi durum benim için ay sonu oldugu için param yok kredi kartım olsa kullanıcam ama yok vermyo bankalar yardımcı olabilicek varsa kredi kartı çıkartmaylala ilgili ulaşsın
    kendi kendine yardım edebilirsin başkası sana yardım edemez kredi kartında ya düzenli bir sigortan ve işin olacak sana anca öyle verirler kredi kartını
  • 25-06-2026, 16:26:33
    #13
    Kredi kartım türkiyede iken vardı, hatta icralık bile olmuştum kumar sevdasına. Ama şükürler olsun yurtdışına cıkarken kapattım. Borçlarıda 1 sene içinde ödedim. Bir kuruş kimseye bi borcum yok. Kredi kartımda yok 🤣
  • 25-06-2026, 16:26:46
    #14
    Yusufdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim yok kredi kartım da yok alamıyorum çünkü ve kötğ bi durum benim için ay sonu oldugu için param yok kredi kartım olsa kullanıcam ama yok vermyo bankalar yardımcı olabilicek varsa kredi kartı çıkartmaylala ilgili ulaşsın
    bana da vermiyorlardı hadi kredi kartı verdi sonra normal kullandım hala bir sigorta girişim yok 80k limit yaptı bu ay oradan dene istersen şansını
  • 25-06-2026, 16:27:38
    #15
    2012'den beri kredi kartim yok, Turkiye'de hic bir banka kredi veya kart vermiyor bana. neymis, findex puanim yokmus, sistemde gri goruyorlarmis.
    elin amerikalisi dhl ile kredi karti gonderdi, onu kullaniyorum. cok sukur onunda borcu yok.
  • 25-06-2026, 16:28:39
    #16
    hayatta en güzel his bu param bereketlendi
  • 25-06-2026, 16:57:28
    #17
    Kirayı çıkartınca anlık olarak 22 bin borcum var . Borç yiğidin kamçısıdır.
  • 25-06-2026, 16:59:20
    #18
    Kredi kartı borcumu yapılandırdım. Artık en azından kredi kartına borç yapma ihtimalim yok