Kredi kartım türkiyede iken vardı, hatta icralık bile olmuştum kumar sevdasına. Ama şükürler olsun yurtdışına cıkarken kapattım. Borçlarıda 1 sene içinde ödedim. Bir kuruş kimseye bi borcum yok. Kredi kartımda yok 🤣