Hocam eğer kullanmasını doğru yaparsanız nakit yerine hep kart kullanmak istersiniz. Mesela yemek yiyoruz nakit ödersem 1000₺ ise k.k ile ödersem 900₺ oluyor hesaplar ufak gibi gözüküyor ama her 10 yemekte 1 yemek bedavaya geliyor. Veya en basitinden fatura öderken bile kullandığınız karta göre puan avantajınız oluyor. Ürün alacaksınız 100.000₺ nakit ödemek yerine karta vade farksız taksite bölüp alırsanız 100.000₺ hiçbir şey yapmasanız bile ppf de değerlendirerek belki de 1 taksiti bedavaya getirmiş olacaksınız bu tamamen sizin bakış açınıza bağlı bir olay