• 25-06-2026, 17:04:46
    #19
    Kredi kartim dahi yok ve hiç sıkışık hissetmiyorum. Parayi iyi yonetmek de zeka ister. Borcum da yok hic olmadi da. (Berbere arada 300-500 borclaniyorm)
  • 25-06-2026, 19:36:51
    #20
    Asuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı kullanmayan veya borcu olmayan var mı? Nasıl bir duygu merak ediyorum
    Kk kartım yok şahane bir duygu.
    Banka kartımdan çekiyorum.
    Güncel param düşüyor.
    Geleceğimi borçlandırmaktan hiç hoşlanmıyorum.
    Borçlar özhürlüğümü elimden alıyor hissi veriyor borcum varken kafam rahat olmuyor.
    Borç varken keyfi şeylere harcama yapmak vicdan uapmama sebep oluyor😊
  • 26-06-2026, 15:03:16
    #21
    Hiç kredi kartım olmadı, olmayacak

    gerek yok böyle mutluyum
  • 26-06-2026, 15:32:32
    #22
    Kredi kartı kullanmyorum kimseye borcumda yok güzel bir his kimseye borclu yaşamamak ödemeyi düşünmemek
  • 26-06-2026, 15:51:26
    #23
    Asuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı kullanmayan veya borcu olmayan var mı? Nasıl bir duygu merak ediyorum
    Aylık taksidi 50k olan yapılandırmanın son taksidini ödedim önceki gün ve bir o kadar daha var ödenecek.
  • 26-06-2026, 16:09:28
    #24
    Bir dönem iyi borç misali kullanıyordum son 1 yıldır ara verdim kafa rahat 😅 nakit taşımamak için kullanıyorum sadece 🤷
  • 26-06-2026, 16:11:09
    #25
    140.000 gelirim 610.000 Kart Kredi Borcum var. Ödenir be neleri ödemedik.
  • 26-06-2026, 16:11:37
    #26
    Ben bile kullanıyorum