Kredi kartı kullanmayan veya borcu olmayan var mı? Nasıl bir duygu merak ediyorum
Kk kartım yok şahane bir duygu.
Banka kartımdan çekiyorum.
Güncel param düşüyor.
Geleceğimi borçlandırmaktan hiç hoşlanmıyorum.
Borçlar özhürlüğümü elimden alıyor hissi veriyor borcum varken kafam rahat olmuyor.
Borç varken keyfi şeylere harcama yapmak vicdan uapmama sebep oluyor😊