• 25-06-2026, 12:31:12
    #10
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdan bakınca dikkat etmek lazım ya gerçekten öyle bi devirdeyiz ki bi yemek parası için iban paylaşmak falan sıkıntı olabilir yani sakumedya için demiyorum ama arkaplanda bu şekilde gençleri kandırıp ibanlarını kullanıp hayatını zehir eden hapse götüren kötü niyetli kişiler de olabilir var da görüyoruz
  • 25-06-2026, 12:36:29
    #11
    controlz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz deyince baktım, nerdeyse 10 sene pasif kalmış hesap :|
    ayrıntılı baktımda kesinlikle haklısınız. buram buram sıkıntı kokuyor
    Hocam yakında patlar ama akıllı olmak lazım bu devirde. Her ay böyle birkaç vurgun oluyor forumda ama kendilerini belli ediyorlar çok.
  • 25-06-2026, 12:37:52
    #12
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdan bakınca dikkat etmek lazım ya gerçekten öyle bi devirdeyiz ki bi yemek parası için iban paylaşmak falan sıkıntı olabilir yani sakumedya için demiyorum ama arkaplanda bu şekilde gençleri kandırıp ibanlarını kullanıp hayatını zehir eden hapse götüren kötü niyetli kişiler de olabilir var da görüyoruz
    Aynen dediğin gibi hocam. arka planda ne fırıldaklar dönüyor ama ben isim vermiyorum. Forum ahalisi dikkat etsin bu tip olaylara
  • 25-06-2026, 12:40:49
    #13
  • 25-06-2026, 12:41:53
    #14
    Hiç aklıma gelmemişti, dikkatli olmak lazım.
  • 25-06-2026, 12:45:38
    #15
    Adamı savunan bir şeyler yazıyordum ama 2017den beri ticaret yapmayıp sadece bir ayda onlarca ticaret döndürmesi suizanda bulunmak istemem ama r10'da bu tarz bir aksiyon sonuçları sıkıntılı oluyor. Umarım arkadaş sadece iyi niyetlidir. Kendisi ile alakalı bir şey söz konusu değil yıllardır bu platformda dönen d.landırıcılık olaylarının kuşkusu var. Kurumsal hesap al hızlı ve küçük ticaretler yap büyük vurgun yap ve sonra yönetimden bir ses "Hakkınızı yasal yollardan arayın".
  • 25-06-2026, 13:02:36
    #16
    şimdi ben de bir şeyler yazayım da öncelikle belirteyim bahsi geçen arkadaşla ilgisi yok. tanımam, etmem kendisini.
    söyleyeceklerim genelden ibaret. burada öyle bir kitle var ki bunu küçümsemek için asla söylemiyorum 100-200 lira gelecek diye her şeyi yapabilecek potansiyele sahipler. işte ben onlarda hep cahil cesareti görüyorum. pek çok insanın başına da bu sebeple sıkıntılar geliyor. sonunu düşünen kahraman olamaz lafı bu olaylar için söylenmemiştir.
  • 25-06-2026, 13:32:59
    #17
    Bahsettiğiniz arkadaş sözde Multi hesap diye banlandı sonra bi baktım Kurumsal üye olarak geri döndü bende anlam veremedim şu sıra Kurumsal Pluslar meşhur zaten 🤷