şimdi ben de bir şeyler yazayım da öncelikle belirteyim bahsi geçen arkadaşla ilgisi yok. tanımam, etmem kendisini.
söyleyeceklerim genelden ibaret. burada öyle bir kitle var ki bunu küçümsemek için asla söylemiyorum 100-200 lira gelecek diye her şeyi yapabilecek potansiyele sahipler. işte ben onlarda hep cahil cesareti görüyorum. pek çok insanın başına da bu sebeple sıkıntılar geliyor. sonunu düşünen kahraman olamaz lafı bu olaylar için söylenmemiştir.