Adamı savunan bir şeyler yazıyordum ama 2017den beri ticaret yapmayıp sadece bir ayda onlarca ticaret döndürmesi suizanda bulunmak istemem ama r10'da bu tarz bir aksiyon sonuçları sıkıntılı oluyor. Umarım arkadaş sadece iyi niyetlidir. Kendisi ile alakalı bir şey söz konusu değil yıllardır bu platformda dönen d.landırıcılık olaylarının kuşkusu var. Kurumsal hesap al hızlı ve küçük ticaretler yap büyük vurgun yap ve sonra yönetimden bir ses "Hakkınızı yasal yollardan arayın".