• 25-06-2026, 04:11:12
    #1
    Gold üye
    Garantide ki ticari kartımın min ödeme tutarı %10 dan %25 e çıkmış çok fazla artış olmuş limitide yüksek değil birde yükseltmeyi düşünüyordum ödeme tutarı daha da yükselir belki. Sizde de yükseldi mi yoksa bana mı yükselttiler sadece ona göre kapatıp başka yere bakacağım.
  • 25-06-2026, 04:14:51
    #2
    Valla hocam şirketimin kartlarında hiçbir zaman minimum ödeme tutarını %10 olarak görmedim. Muhtemelen limitle alakalıdır. Örneğin belirli bir tutarın altı %10'dur üstü %25'dir. Hatta şu an kontrol ettiğimde %50'miş benimki.
    Bankadaki portföy yöneticinize mesaj atıp sorun isterseniz.
  • 25-06-2026, 06:52:25
    #3
    Benim bonus business card hala %10 hocam müşteri desteğine sorun isterseniz