Valla hocam şirketimin kartlarında hiçbir zaman minimum ödeme tutarını %10 olarak görmedim. Muhtemelen limitle alakalıdır. Örneğin belirli bir tutarın altı %10'dur üstü %25'dir. Hatta şu an kontrol ettiğimde %50'miş benimki.
Bankadaki portföy yöneticinize mesaj atıp sorun isterseniz.