Garantide ki ticari kartımın min ödeme tutarı %10 dan %25 e çıkmış çok fazla artış olmuş limitide yüksek değil birde yükseltmeyi düşünüyordum ödeme tutarı daha da yükselir belki. Sizde de yükseldi mi yoksa bana mı yükselttiler sadece ona göre kapatıp başka yere bakacağım.