• Bugün, 17:16:09
    #1
    Sarıyer’deki rezerv alan haberlerine denk geldim. İddialara göre bazı ev sahipleri, tapularının iptal edildiğini ve karşılığında yaklaşık 1-1,5 milyon TL ödeme yapıldığını söylüyor. Aynı bölgede yapılan yeni konutların ise çok daha yüksek değerlerde olduğu iddia ediliyor.
    Bu olayın detaylarını bilen var mı?
    Gerçekten insanların milyonlarca liralık deniz manzaralı evleri bu rakamlara alınabilir mi?
    Hukuki tarafını bilenlerin yorumlarını merak ediyorum. Özellikle emlak, hukuk veya kentsel dönüşüm alanında bilgisi olan arkadaşlar aydınlatabilirse sevinirim.
    Kaynak
  • Bugün, 17:19:02
    #2
    Hangi hukuk hocam. Elinizden alırlar size kuruş bile vermeden atarlar. Nerde hukuk nerde Adalet. Var ise bana ispat edin.
  • Bugün, 17:19:29
    #3
    Devlet adamın böbreğini bile alır.
  • Bugün, 17:20:13
    #4
    Software Developer
    https://www.instagram.com/reel/DTFlbcLjUAl/
  • Bugün, 17:21:23
    #5
    bir de şöyle bir durum var ki insanların çoğu tapularına çökülmesine değil de verilen para miktarının az olmasından şikayetçi , güler misin ağlar mısın
  • Bugün, 17:24:23
    #6
    ReTRoBoT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir de şöyle bir durum var ki insanların çoğu tapularına çökülmesine değil de verilen para miktarının az olmasından şikayetçi , güler misin ağlar mısın
    100 milyon diyorlar hocam evler 1-2 milyon verip çıkarmalarını tabiki şikayet ederler. Versinler değerini yada kentsel dönüşüme kendileri soksun rezevr bölge nedir. Koruma altına alsa neyse yine bina yapılacakmış
  • Bugün, 17:24:27
    #7
    1 senedir savcılık emanet kasasında 1.4 Milyonum var ha şu gün ha bugün verecez diye diye 1 sene oldu devlet bu akıl ermez işlerine
  • Bugün, 17:29:15
    #8
    Siz bile devletin malısınız hocam savaş durumunda isterse cepheye zorla yollar yani (: muhtemelen olay zaruriyettir veya kamu yararına ibaresi yer alıyordur.

    Oraya metro hattı vs yapılacaksa, veya yıkılması gerekiyorsa bu tip durumlarda istimlak edilerek el konur ve ödemesi yapılır.
  • Bugün, 17:31:54
    #9
    remzikapan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz bile devletin malısınız hocam savaş durumunda isterse cepheye zorla yollar yani (: muhtemelen olay zaruriyettir veya kamu yararına ibaresi yer alıyordur.

    Oraya metro hattı vs yapılacaksa, veya yıkılması gerekiyorsa bu tip durumlarda istimlak edilerek el konur ve ödemesi yapılır.
    biçok şey normal gelmeye başladı demi hocam?