Olayın detayına bakalım. Hükumet çöker mi çöker onda hemfikiriz ama oradakilerin tapusu vs yok. Yani arsa tarla tapusu var sen kaçak kat yapmışsın villa yapmışsın. Geçen bir tanıdığımız geldi Pendik'te yaşıyor, Gebze tarafına villa yapmış öyle 2 gün sonra yıktığında üzüleceği değil, bahçesine havuz, peyzaj, bildiğin 50 milyon para harcamış kapı numarası yok. Bu tarz yerlere çöküyorlar anladığım. Bedeller azdır çoktur bilmiyorum ama söylenene göre çok az miktarlar. Sarıyer diyoruz. Çöp kovası satsan 500 bin zaten 😃