arkadaşlar oraların hepsi zaten devlet arazisi zaten oralara o insanlar zamanında çöktü istanbul da çoğu evin tapusu yok o bölgelerin anadolu yakasının çoğu bölgelerinin mahkemeye verildi çoğu araziler devlette kimseyi mağdur etmeden herkese bi şekil bişeler vermeye çalışıyor araştırırsanız beykoz da orman arazisinde çok konut yıkıldı son 3 4 senede çünkü devletin mülküne ev dikiyorsun